ESP8266 projektek

ESP8266 projektek

ESP8266 kezdőknek - projekthez OTA AP

2016. december 09. - hpapagaj

Olvasó rábukkant a problémát a diszfunkcionális OTA kezelõmodult ESP8266 ha az ESP be van állítva az AP. A konferencia ebben a témában, olvastam néhány cikket, ahol más emberek panaszkodnak ugyanazt a viselkedést. Vagyok, de az egyik projektek OTA az AP használni, és eddig (kopogás, kopogás) vagyok komoly probléma felmerült. Tehát Megígértem, hogy hozzon létre egy demonstrációs projekt, ahol megmutatom, hogyan oldottam meg a problémát.

 APOTAAPSel

Szóval csak kivonat a nyers mag, amely megoldja a beállítást modul az AP mód és OTA része egy Adtam egy pár hibakeresés nyilatkozatok.

Amikor az OTA AP alábbiak szerint járjunk el:

Fordítsam a projekt, és (ha ez az első "tiszta" modul), töltse fel a soros porton keresztül a készülék.

Aztán az újraindítás után a számítógép csatlakoztatva van az új AP (lásd. Fejléckép cikk). Fontos megjegyezni, hogy az IP-hálózat által biztosított AP létre ESP8266 tartományban van 192.168.4.X és semmiképpen ne ütközzenek a meglévő Ethernet hálózatok a számítógépen.

Az Arduino IDE eszközök a Port bejegyzés jelenik meg az új készülék (esetemben a 192.168.4.1 és a nevét APOTA) kiválasztom (egy ehhez nem kell egy screenshot az én Linux valahogy nem hajlandó, hogy a kép, ha a kibővített kínálatát �).

Aztán már a szokásos módon - vázlat lefordítani, és kattintson a nyílra rögzíteni azt a OTA feltöltési modul

APOTAIDE

Az biztos, rekord ellenőrzött többször, míg én a soros terminal monitort hibakeresési kimenet port.

OTATerm

Az egész projekt valóban nagyon egyszerű, és tele van az archív projekt az Arduino IDE.

És végül, a hagyományosan alkalmazott változatok:

OS: Linux Ubuntu 16.04 LTS (bár az eredeti projekt és a terhelés a Windows 7 Professional x64)

IDE 1.6.9

ESP8266Core: 2.3.0-RC1

süti beállítások módosítása